Neobjasněné případy NASA III (4)

22:05 - 23:05, pondělí (2. prosinec)

Prima ZOOM

Duchové na kometě. Dokument USA (2016). Vesmír má pro nás stále plno různých tajemství. I vědci jsou často překvapeni neznámými a neobjasněnými jevy, se kterými se setkávají. Opravdu velké množství neobjasněných jevů je spojeno právě s hledáním života ve vesmíru... (60 min)

Ztracené nahrávky odhalují, že astronauti mise Apollo zachytili během výpravy do vesmíru záhadné vysílání z odvrácené strany Měsíce. Amatérský astronom si všiml podivného narušení atmosféry Marsu. NASA prozradila něco úžasného – její vědci objevili planetu podobnou Zemi. Mysteriózní, neznámý objekt na oběžné dráze pronásledoval ruskou vesmírnou loď a vyvolal obavy z nového závodu ve zbrojení. To je jenom pár Neobjasněných případů NASA z první epizody už třetího pokračování mrazivě vzrušujícího seriálu. Nenechte si ujít nejnovější neobvyklé objevy a podivuhodné poznatky přímo od nejlepších a nejchytřejších zaměstnanců amerického Národního úřadu pro letectví a kosmonautiku. Pravda o neobjasněných případech, kterou odhalila nejdůvěryhodnější organizace na světě, je ukrytá právě tady.

Další díl: 9. prosinec, 22:30
Neobjasněné případy NASA III (5)

Žádné odpovídající pořady v nejbližší době :(

Volbě vyhovují v nejbližší době tyto pořady

Zvolte si některý z výše uvedených typů pořadu ku snazšímu hledání jehly v kupce sena.

» «